Uw Boekhouding, Onze Zorg!

 

 

Ons administratiekantoor wil graag de boekhouding van u en uw bedrijf gaan verzorgen.

 

Alle ondernemers, zzp-ers, ook particulieren met een bijverdienste, starters zijn bij ons aan het juiste adres.

 

Bij ons krijgt u een persoonlijke benadering bestaande uit goed en regelmatig overleg en gesprekken waarin uw belang voorop staat. Bij ons bent u geen nummer en een van velen. Nee, u bent onze klant en daar gaan we voor.

 

 

Plannen om een bedrijf te starten maar u weet niet waar u moet beginnen?

Belt u gerust, wij helpen u graag!

Het ondernemingsplan, aanmelding bij de belastingen, aangiften verzorgen, bij al deze zaken kunt u onze hulp inroepen.

 

Hieronder staan een aantal uitgangspunten.

Over deze zaken valt te praten, zodat wij een goed beeld hebben van wat uw wensen zijn en hoe wij daarop kunnen inspelen. Samen met u!!

 

 

 

Wij zien als boekhouders onze taak als volgt:

 

Het per maand inboeken van uw facturen, nota's, bankafschriften en dergelijke

Het per kwartaal samenstellen van een rapportage bestaande uit een balans en resultatenrekening met toelichting indien nodig

Het verzorgen van de aangiften omzetbelasting en vennootschapsbelasting voor de zaak en het verzorgen van de IB-aangiften van u en uw partner.

Aanvragen van toeslagen, eventuele subsidies, enz.,

Het onderhouden van contacten met de belastingdienst

 

En het belangrijkste van allemaal:

Een praatje met u houden over de gang van zaken van het bedrijf, waarin wij ruim de tijd nemen om vragen te beantwoorden, te helpen bij het oplossen van problemen en u advies te geven waar nodig.

 

 

 

Na het boekjaar stellen we voor u een rapportage over de stand van zaken bij uw bedrijf samen en bespreken we die met u onder het genot van een bakje koffie..

In de rapportage zal een balans, resultatenrekening en een verslag opgenomen worden. Waar nodig zullen wij in rapportage opmerkingen en aanbevelingen opnemen

 

 

 

Om ons werk zo makkelijk mogelijk te maken:

 

Het is van belang dat u kunt zorgen voor:

 

Inschrijving bij de Kamer van Koophandel

BTW nummer

Inlogcode voor de internetsite van de belastingdienst

De balans en resultatenrekening per de begindatum van onze samenwerking

Mappen voor de facturen, bonnen, bankafschriften en dergelijke

Goed bijhouden welke facturen hoe en wanneer betaald of ontvangen zijn. (Tip: bankafschriftnummer vermelden op de factuur).

 

 

Gn uurtje, factuurtje:

Mochten er vragen of problemen zijn dan kunt u deze altijd bij ons kwijt.

Aarzel vooral niet waar nodig te bellen of te mailen.

Liever een keer te veel gebeld dan fouten maken die niet meer te herstellen zijn.

EN: het telefoontje wordt niet doorberekend. U kunt ons bellen wanneer u ons nodig heeft.

 

Wij staan ervoor dat onze clinten hun werk goed, probleemloos en met veel plezier kunnen doen.

 

Laat het papierwerk maar aan ons over!

 

 

Tarief- en betalingsinformatie:

 

Tijdens ons telefoongesprek of bij u thuis onder het genot van een heerlijk bakje koffie bespreken wij met u wat de kosten voor onze werkzaamheden gaan worden.

Ons tarief is afhankelijk van de uren die wij moeten besteden aan de werkzaamheden maar zal altijd bijzonder redelijk zijn.

Mocht blijken dat er meer of minder uren in de werkzaamheden gestoken dienen te worden dan zullen wij dit altijd met u bespreken voordat u een rekening krijgt.

 

In verband met een eventuele reisafstand naar uw vestigingsplaats kunnen wij u eventueel om een reistijdvergoeding vragen. Binnen Zeeland is dat niet zo.

 

Verder worden aanvullende opdrachten, achterstallig werk en werkzaamheden buiten de normale kwartaalboekhouding verrekend in overleg met u.

 

Per kwartaal of als u dat liever hebt per maand ontvangt u van ons een factuur voor de verrichte werkzaamheden. Ook kunt u er voor kiezen met korting eens per jaar de jaarnota te voldoen.