Uw Boekhouding, Onze Zorg!

 

 

 

Ons administratiekantoor wil graag de boekhouding van u en uw bedrijf gaan verzorgen. Ook starters zijn bij ons aan het juiste adres. Plannen om een bedrijf te starten maar u weet niet waar u moet beginnen? Belt u gerust, wij helpen u graag! Hieronder staan een aantal uitgangspunten waarover te praten valt en die dus hier en daar kunnen worden aangepast aan de situatie die u graag wenst.

Na het boekjaar stellen we voor u een rapportage over de stand van zaken bij uw bedrijf samen en bespreken we die met u onder het genot van een bakje koffie. Waar nodig zullen wij in rapportage opmerkingen en aanbevelingen opnemen. In de rapportage zal een balans, resultatenrekening en een verslag opgenomen worden.

 

 

 

 

Om ons werk zo makkelijk mogelijk te maken:

Voor u als ondernemer is het handig om tijdens ons voorgesprek de volgende zaken alvast geregeld te hebben:

 

- Inschrijving bij de Kamer van Koophandel

- BTW nummer

- Inlogcode voor de internetsite van de belastingdienst

- De balans en resultatenrekening per de begindatum van onze samenwerking

- Mappen voor de facturen, bonnen, bankafschriften en dergelijke

- Goed bijhouden welke facturen hoe en wanneer betaald of ontvangen zijn. Tip: bankafschriftnummer vermelden op de factuur.

 

 

Géén uurtje, factuurtje:

Mochten er vragen of problemen zijn dan kunt u deze altijd bij ons kwijt.

Aarzel vooral niet waar nodig te bellen of te mailen. Liever een keer te veel gebeld dan fouten maken die niet meer te herstellen zijn.

Een telefoontje wordt niet zo maar doorberekend.

 

Wij staan ervoor dat onze cliënten hun werk goed, probleemloos en met veel plezier kunnen doen. Laat het papierwerk aan ons over!

 

 

Tarief- en betalingsinformatie:

 Tijdens ons telefoongesprek of bij u thuis onder het genot van een heerlijk bakje koffie bespreken wij met u wat de kosten voor onze werkzaamheden gaan worden. Ons tarief is afhankelijk van de uren die wij moeten besteden aan de werkzaamheden maar zal altijd bijzonder redelijk zijn.

Mocht gedurende het kwartaal blijken dat er meer of minder uren in de werkzaamheden gestoken dienen te worden dan zullen wij dit altijd vooraf met u bespreken.

 

In verband met een eventuele reisafstand naar uw vestigingsplaats kunnen wij u eventueel om een reistijdvergoeding vragen.

Verder worden aanvullende opdrachten, achterstallig werk en werkzaamheden buiten de normale kwartaalboekhouding verrekend in overleg met u.

 

U kunt er voor kiezen per maand of per kwartaal af te rekenen. Betaling per maand is voor u en voor ons prettiger.

 

Vraag eens nadere informatie: mail naar RUUD