|
|
Uw Boekhouding, Onze Zorg! |
Ons administratiekantoor wil graag de boekhouding van u
en uw bedrijf gaan verzorgen. Ook starters zijn bij ons aan
het juiste adres. Plannen om een bedrijf te starten maar u weet niet waar u
moet beginnen? Belt u gerust, wij helpen u graag! Hieronder staan een aantal
uitgangspunten waarover te praten valt en die dus hier en daar kunnen worden
aangepast aan de situatie die u graag wenst. Na het boekjaar stellen we voor u een rapportage over de stand van zaken bij uw bedrijf samen en bespreken we die met u onder het genot van een bakje koffie. In de rapportage zal een balans, resultatenrekening en een jaarverslag opgenomen worden. |
|
Om ons werk zo makkelijk mogelijk te maken: Voor u als ondernemer is het handig om tijdens ons gesprek de volgende zaken alvast geregeld te hebben:
- Inschrijving bij de Kamer van Koophandel - BTW nummer - Inlogcodes voor de internetsite van de belastingdienst - De balans en resultatenrekening per de begindatum van onze samenwerking - Mappen voor de facturen, bonnen, bankafschriften en dergelijke - Goed bijhouden welke facturen hoe en wanneer betaald of ontvangen zijn. Tip: bankafschriftnummer vermelden op de factuur.
|
Géén uurtje, factuurtje: Mochten er vragen of
problemen zijn dan kunt u deze altijd bij ons kwijt. Aarzel vooral niet waar nodig
te bellen of te mailen. Liever een keer te veel gebeld dan fouten maken die
niet meer te herstellen zijn. Een telefoontje wordt niet zo maar doorberekend.
Wij staan ervoor dat onze cliënten hun werk goed, probleemloos en met veel plezier kunnen doen. Laat het papierwerk aan ons over! |
Tarief- en betalingsinformatie: Tijdens ons telefoongesprek
of bij u thuis bespreken wij met u wat de kosten voor onze werkzaamheden gaan
worden. Ons tarief is afhankelijk van
de uren die wij moeten besteden aan de werkzaamheden, maar zal altijd bijzonder
redelijk zijn. Mocht gedurende het kwartaal blijken dat er meer of minder uren in de werkzaamheden gestoken dienen te worden dan zullen wij de vergoeding daarvoor altijd vooraf met u bespreken.
Verder worden aanvullende opdrachten, achterstallig werk en werkzaamheden buiten de normale kwartaalboekhouding verrekend in overleg met u.
U kunt er voor kiezen per
maand of per kwartaal af te rekenen. Betaling per maand is voor u en voor ons
prettiger. Vraag eens nadere informatie: mail naar RUUD |
|
|
|
|
|