Bedrijfsinformatie van het
Administratiekantoor |
|
Ons administratiekantoor staat al bijna 50 jaar garant voor hoogwaardige service.
Wij onderscheiden ons van grotere kantoren door een persoonlijke benadering en “er te zijn voor de klant waar en wanneer dat nodig is”. Daarbij hoeft u niet te rekenen op extra facturen als u eens belt voor hulp, advies of informatie. Bij ons kunt u terecht voor diverse werkzaamheden: ü van het verzorgen van administraties, ü belastingaangiften, ü advies en begeleiding bij het starten van een onderneming, ü een ondernemingsplan samenstellen, Alle werkzaamheden vinden plaats in nauw overleg met u, in een goede samenwerking, waarbij wij ondersteunend kunnen zijn. Ook stellen wij grotere klanten niet op de voorgrond. Onze kleine klanten vormen voor ons juist een hele belangrijke groep. U kunt bij ons rekenen op ruime ervaring en zullen enthousiast en zeker niet met een “van 9 tot 5”-mentaliteit de werkzaamheden aanpakken. Vaak heeft u pas ’s avonds tijd om eens rustig te praten, daar zijn wij voor. De openingstijden zijn daarvoor speciaal verruimd naar 21.00 uur zonder dat u daarvoor extra moet betalen. We zijn er voor u, geen uurtje factuurtje, maar duidelijke afspraken over de kosten!! · In Zuid- en West-Nederland hebben wij inmiddels een grote klantenkring van particulieren en bedrijven opgebouwd. Onze klantenkring breidt zich steeds verder uit. Informatie nodig? Mail dan: Ruud de Groot Of bel even: 0111 671828//06 51218126 of in Vlissingen 0118 853485 Links: |
|
|
|
. |
|
|